fbpx
Извършване на доставки

Доставките се извършват чрез куриерска фирма Еконт или Speedy до посочен от вас адрес или до избран от вас офис на съответната фирма.

През работни дни обичайните часове за доставка са в интервала от 9.00 до 17.30 часа.

По изрична заявка на клиента е възможна доставка в събота и ще бъде изпълнена от куриер в часовете между 9 и 13 часа.

Доставки не се извършват на официални празници. 

Време за доставка

Стандартното време за доставка на територията на страната е от 1 до 5 работни дни. 

Обработка на нови поръчки

Поръчки приети до 15:00 часа в работен ден се обработват в същия работен ден.

Поръчки приети след 15:00 часа в работен ден се обработват на следващия работен ден.

Поръчки приети в неработен ден се обработват на първия работен ден.

 

Ако потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на куриерската фирма,така че да получи в срок стоката, продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка

Ако сте получили стоката или опаковката повредена

Ако стоката или опаковката са повредени при доставката моля запазете ги и се свържете с нас като използвате формата за контакт.

Изгубена пратка

Ако пратката Ви е изгубена Ви съветваме да се свържете с нас чрез контактната форма в рамките на 14 работни дни от направата на поръчката.

Условия за връщане

Нашата политика за рекламация и възстановяване на суми трае 14 дни. Ако от извършването на покупката са изминали 14 дни, за съжаление, не можем да Ви предложим възстановяване или замяна.

За да върнете стоката, тя трябва да бъде неизползвана и в същото състояние, в което сте я получили. Тя трябва да бъде и в оригиналната си опаковка.

За да върнете стоката, ние изискваме касова бележка или друго доказателство за извършване на покупката.

Кога не може да бъде върната стоката

Съществуват няколко вида стоки, които не могат да бъдат връщани.  Не приемаме продукти, които са интимни или санитарни стоки, опасни материали или запалими течности или газове.

Други стоки, чието връщане не приемаме:
– Всяка стока, която не е в оригинално състояние, която е повредена или чиито части липсват по причини, които не са свързани с наша грешка
– Всяка стока, която не е върната повече от 14 дни след първоначалната ѝ доставка

Възстановяване на сумата

Възстановяване на парите (където е приложимо)
След като получим и инспектираме върната от Вас стока, ще получите имейл, с който Ви информираме, че сме получили стоката. Също така ще Ви уведомим дали сме приели, или отхвърлили искането Ви за възстановяване на сумата. Ако сте одобрени, то тогава ще възстановим сумата, по начина, по който се извършили първоначалното плащане, в рамките на няколко дни.

Закъсняло или липсващо възстановяване на парите (където е приложимо)
Ако все още не сте получили парите си, моля, първо проверете отново банковата си сметка.
След това се свържете с оператора на банковата Ви карта, тъй като е възможно да отнеме известно време, докато видите парите в сметката си.
След това се свържете с Вашата банка. Обикновено отнема време, преди да бъде обработена трансакцията.
Ако направите всичко това и все още не сте получили сумата си, моля свържете се с нас чрез формата за контакт.

Транспорт

За адреса, на който трябва да се върне стоката моля се свържете с нас чрез контактната форма.

Разходите за транспорт за връщане на стоката се поемат от Вас. Разходите за транспорт не се възстановяват. Ако възстановим сумата за върнат продукт, цената на транспорта за връщането на продукта ще бъде извадена от тази сума.

В зависимост от това къде живеете, времето, за което продуктът стига до Вас, може да бъде различно.

Ако ни връщате продукт, съветваме Ви да използвате логистична компания, при която можете да проследите пратката или да закупите застраховка. Ние не гарантираме, че ще получим върнатата от Вас стока.